Rolki – nie tylko dla dzieci!

Widzisz te kobiety na rowerowych ścieżkach i chodnikach przemieszczające się wzdłuż na rolkach. Wygląda jakby robiły to bez wysiłku, ale czy tak jest naprawdę? Jeśli miałaś już kiedyś na nogach rolki dla dzieci – dzisiaj znów z przyjemnością dowiesz się, że tak, może to być świetny trening cardio i trening siłowy równocześnie!

Na rolkach możesz spalić 210 kalorii w ciągu 30 minut w porównaniu. Sam trening jest bardzo zróżnicowany 0 skating działa inaczej na mięśnie tylne. Rolkarstwo zmusza również do korzystania z rdzenia w sposób inny niż podczas biegania, ponieważ musisz zachować równowagę i kontrolować swoje ciało, gdy jesteś na kółkach.

Czy powinnam znów sięgnąć po rolki?

Jazda na rolkach jest solidnym rozwiązaniem dla osób, które chcą dodać coś nowego do swojego treningu. Jednak to nie powinno być Twoje jedyne źródło ćwiczeń cardio, powtarzający się ruch na rolkach może być irytujący, jeśli masz napięte biodra i nieco wygięta pozycja nie jest idealna do dla twojego ciała.

Chcesz korzystać z rolkarstwa jako sposobu na wniesienie czegoś nowego do pracy mięśni? Chcesz cieszyć się z aktywności fizycznej nowy sposób?

Aby naprawdę czerpać korzyści płynące z jazdy na rolkach, wszystko polega na tym, aby szybko i płynnie jeździć na odpowiednich rolkach. Zwiększ pracę w nogach, zginając kolana i opuszczając dolną część ciała podczas jazdy na łyżwach. Możesz też robić przerwy, jeżdżąc na rolkach tak szybko, jak to tylko możliwe, a następnie zatrzymaj się w biegu lub powróć do stałego tempa, to trening interwałowy. Inna opcja: Dołącz wzgórza do trasy, aby jeszcze bardziej wezwać mięśnie do działania. Wystarczy uważać, aby wzgórza nie były tak strome, że nie będziesz w stanie kontrolować swojego ciała w drodze powrotnej.

Ponieważ poruszasz się szybko na kółkach, ważne jest, aby nosić sprzęt treningowy, który chroni Cię przed uszkodzeniem, Będziesz potrzebować ochraniaczy na nadgarstki, łokcie, kolana i kask.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *